Τεχνολογία

Η νέα, υβριδική εποχή της SUZUKI. Ωρα να την ανακαλύψεις.

Η ιαπωνική μάρκα μπαίνει σε μια νέα εποχή. Ουσιαστικά, “ανθίζει” περισσότερο στην υβριδική τεχνολογία, όπου είχε από χρόνια ενεργό συμμετοχή. H Suzuki διανύει μια εποχή εξηλεκτρισμού, η οποία θα αποτυπωθεί σε όλη της τη γκάμα.

Και οι εξελίξεις, είναι ραγδαίες. Τα νέα Ignis και Swift HYBRID, αποτελούν τα πρώτα αυτοκίνητα της μάρκας που διαθέτουν την υβριδική τεχνολογία της Suzuki. Αυτό που κάνει την συγκεκριμένη τεχνολογία Suzuki HYBRID ξεχωριστή είναι ο τρόπος λειτουργίας της, καθώς εξασφαλίζει την οδηγική απόλαυση και την οικονομία καυσίμου στους οδηγούς της.

Αναλυτικότερα το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), η οποία λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Το σύστημα αυτό βοηθά τον κινητήρα συνεχώς κατά την κίνηση αλλά και σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε η υβριδική τεχνολογία της Suzuki πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση από την ηλεκτρική ενέργεια που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία.

Ουσιαστικά, οδηγώντας ένα από τα δύο μοντέλα, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις κάτι παραπάνω, να πατήσεις κάποιον διακόπτη, για παράδειγμα, το υβριδικό σύστημα λειτουργεί μόνο του, καθώς όλα γίνονται αυτόματα και αυτό που απολαμβάνει ο οδηγός, είναι μια πιο fun to drive συμπεριφορά στον δρόμο, με ελαφρύτερο αμάξωμα, άμεση απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού, διαρκή λειτουργία της υβριδικής τεχνολογίας χωρίς περιορισμούς φόρτισης, χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου και μειωμένα τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Αυτό είναι και το ζητούμενο της εποχής, να οδηγείς όσο το δυνατόν πιο οικολογικά και οικονομικά.

Η SUZUKI, αντιλαμβανόμενη της προκλήσεις της εποχής, εισέρχεται, λοιπόν, στη δική της, υβριδική εποχή, υπέρ της μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, υπέρ της μείωσης της τιμής αγοράς αλλά και του κόστους χρήσης, με χαμηλό κόστος αλλαγής μπαταρίας, εφόσον χρειαστεί. Κι όλα αυτά, χωρίς τα μοντέλα να στερηθούν επιδόσεων, άνεσης και ευρυχωρίας στην καμπίνα. Τουναντίον, παρουσιάζονται ισχυρότερα, με κορυφαία ασφάλεια και αξιοπιστία.

Κι επειδή μας αρέσουν οι συγκρίσεις, αν αντιπαραθέσουμε την τεχνολογία SUZUKI Hybrid με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, τότε θα διαπιστώσουμε ότι έχεις ως πλεονέκτημα χαμηλότερο κόστος απόκτησης και συντήρησης, πολύ χαμηλότερο οικολογικό αποτύπωμα, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αναβαθμισμένη οδηγική συμπεριφορά και καλύτερη μεταπωλητική αξία.

Αλλά κι αν πάλι, συγκρίνεις την τεχνολογία SUZUKI Hybrid με τους κινητήρες βενζίνης, διαπιστώνεις ότι έχει εφάμιλλο κόστος απόκτησης, χρήσης, συντήρησης και επισκευής, μικρότερα τέλη κυκλοφορίας, λιγότερο οικολογικό αποτύπωμα και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, με εξίσου καλή οδηγική συμπεριφορά και καλύτερη μεταπωλητική αξία, που κι αυτό παίζει μεγάλο ρόλο.

Κατά συνέπεια, η νέα, υβριδική πρόταση της SUZUKI ανταγωνίζεται ευθέως, όλους τους τύπους κινητήρων: βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου, υγραερίου και υβριδικών συνόλων.