Ηλεκτροκίνηση

Η ηλεκτρική επέλαση της Opel

Η ηλεκτροκίνηση αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς και η Opel, ήδη από το 2017, έδωσε το στίγμα της προς αυτή τη κατεύθυνση, παρουσιάζοντας το Opel Ampera-e, με μπαταρία ιόντων λιθίου 60 kWh και αυτονομία κίνησης 380 χλμ. (κύκλος WLTP).

Η επέκταση της ηλεκτροκίνησης, αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού σχεδίου PACE!, της Opel, με πλήρη εξηλεκτρισμό της προϊοντικής της γκάμας μέχρι το 2024.

Στο πλαίσιο αυτό, το 2019, η Opel λανσάρισε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ολοκαίνουργιου Corsa-e, όπως επίσης και την plug-in υβριδική έκδοση του Grandland X Hybrid4.

Συνολικά, από το 2021, η γερμανική μάρκα θα προσφέρει συνολικά οκτώ ηλεκτροκίνητα οχήματα σε σημαντικές κατηγορίες της αγοράς, με υψηλά νούμερα πωλήσεων.

Του χρόνου, το 2020, την ηλεκτρική γκάμα της Opel θα πλαισιώσουν οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Vivaro και του διαδόχου του Mokka X, το 2021 θα προστεθούν οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Combo, Combo Life και Zafira Life, ενώ προγραμματίζεται μία ηλεκτρική έκδοση της επόμενης γενιάς Astra.

Corsa-e και Corsa-e Rallye

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο του γνωστού bestseller, μόλις άρχισε να διατίθεται και για πρώτη φορά θα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Corsa-e με μπαταρία 50 kWh, ισχύ 100 kW (136 hp), ροπή 260 Nm και αυτονομία έως 330 χλμ. (WLTP). Παράλληλα, η Opel γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, που προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για αγώνες ράλι, το Corsa-e Rally. Μάλιστα, το 2020, η Opel και η ADAC θα ξεκινήσουν το ADAC Opel e-Rally Cup, το πρώτο στον κόσμο ράλι ενιαίου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που θα ανοίξει το δρόμο για το σπορ του αυτοκινήτου και εκτός των γερμανικών συνόρων.

Grandland X Hybrid4

Το plug-in υβριδικό μοντέλο, διευρύνει τη γκάμα του Grandland X, συνδυάζοντας την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1.6 lt (200 hp) και δύο ηλεκτροκινητήρων (80kW / 109hp), παράγοντας συνολικά 300 hp, που του χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 59 χλμ., με μηδενικούς ρύπους.

Opel Vivaro-e

Η τρίτη γενιά Opel Vivaro διατίθεται ήδη, σε τρία μήκη αμαξώματος (4,60 μ., 4,95 μ. και 5,30 μ.), έχοντας μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο κατά 200 κιλά (έως 1.400 κιλά) και ικανότητα έλξης αυξημένη κατά μισό τόνο (φορτίο τρέιλερ μέχρι 2.500 κιλά). Οι περισσότερες εκδόσεις του νέου Vivaro έχουν ύψος 1,90 μ. που σημαίνει ότι έχουν άνετη πρόσβαση σε υπόγεια πάρκινγκ. Επίσης έχουν αυξηθεί τα επίπεδα άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες.
Αυτή η έκδοση, θα πλαισιωθεί από το Opel Vivaro-e, με μπαταρία 50kWh ή 75kWh για αυτονομία έως 200 χλμ. ή 300 χλμ. αντίστοιχα (WLTP).

Κι έπεται συνέχεια...